Handbalvereniging SDS’18 gaat verantwoord loten verkopen met de Grote Clubactie.

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in om het budget voor het jeugdkamp te vergroten maar ook voor extra middelen voor ledenwerving te kunnen sponsoren.  Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen

Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

Extra inkomsten hard nodig

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Met sportieve groet,

Bestuur Handbalvereniging SDS'18

Na het grote succes van vorig jaar doen we ook dit jaar weer mee met de grote clubactie.

Op zaterdag 14 september 2019 start de Grote Clubactie. Wij doen ook mee en wij willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen.  Vorig jaar hebben we met de opbrengst een leuk kamp met survivallen kunnen organiseren, dit jaar willen we het kamp nog wat grootser uitpakken, mede ook doordat ons ledenaantal meer dan verdubbeld is wordt het wat groter. Ook hebben we nu een enthousiaste nieuwe activiteiten commissie die leuke activiteiten willen organiseren voor de gehele vereniging waar ook een gedeelte van de opbrengst naar toe gaat.

Een lot kost € 3,-. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas! Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000,-! Hieronder vind je meer informatie over deze Clubactie.

Wat is de bedoeling?
Het verkopen van de loten is heel eenvoudig. Vanaf zaterdag 15 September delen wij de boekjes met de loten voor de grote clubactie uit. Let op! Vraag bij het invullen van de gegevens het IBAN (het volledige rekeningnummer) aan de lotenkoper. Ook kan er een Superlot verkocht worden:
Met een Superlot worden 50 loten in één keer verkocht. Het heeft een verkoopwaarde van
€ 150,- waarvan 80% naar de club gaat. Kopers kunnen Superloten contant kopen of via eenmalige machtiging. Wilt de koper contant betalen, dan stuurt de Grote Clubactie 50 contante loten naar het adres van de koper. Betaalt de koper per eenmalige machtiging, dan incasseert de Grote Clubactie
€ 150,- bij de koper en staan de 50 lotnummers op het bankafschrift. De clubcoördinator moet verkochte Superloten altijd registreren op clubactie.nl. Ieder verkocht Superlot geeft kans op het Grote Clubfeest t.w.v. € 5.000,-! Voor meer informatie over het Superlot , kan je contact opnemen met Marian Jonas.
Wanneer is de actie?
De Grote Clubactie 2019 start op zaterdag 14 september. Vanaf die dag mag je beginnen met de lotenverkoop.

Aan wie verkoop je je loten? Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij je familie, vrienden, buren, enz. Daarnaast kun je langs de deuren gaan in jouw buurt, zodat je zoveel mogelijk loten verkoopt. Let op: lotenkopers moeten wel 18 jaar of ouder zijn!

Verkoopboekje inleveren
Is je boekje vol of ben je klaar met verkopen? Lever het dan in bij Marian Jonas voor 10 November 2019!
Help het doel van jouw vereniging te behalen door zoveel mogelijk loten te verkopen.

Lotenkopers kunnen prijzen winnen. Maar ook jij, als lotenverkoper, kan geweldige prijzen winnen! Doe mee aan de Kids-verkoopwedstrijd en maak kans! De hoofdprijs is een Playstation 4 met spel naar keuze. Er zijn in totaal 212 prijzen! Ga voor meer informatie naar kids.clubactie.nl.
Clinics van topsporters!
Speciaal voor lotenverkopers dit jaar zijn er diverse (sport)clinics te winnen! Van voetbal, turnen en judo tot en met hockey, atletiek, handbal en zelfs een DJ-clinic. Een volledig overzicht vind je op kids.clubactie.nl.
Tip
Leg de lotenkopers aan de deur uit wat er met het geld gebeurt. Mensen willen graag weten waar
hun geld aan besteed wordt.
Wij hopen op een geweldig resultaat. Heel veel succes met de verkoop van de loten!

Met vriendelijke groet,

Marian Jonas

UPDATE:

Onze kids van SDS'18 hebben ruim 700 euro opgehaald met de grote clubactie.

UPDATE:

Bijna alle boekjes zijn weer terug en nu is het tijd om alles uit te werken.

Bedankt voor alle inzet en alle verkochte loten.

We houden jullie op de hoogte over de opbrengst.

Op zaterdag 15 september 2018 start de Grote Clubactie. Wij doen ook mee en wij willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is een grandioos kampweekend voor jullie te organiseren.

Wat is de bedoeling?
Wanneer is de actie?
De Grote Clubactie 2018 start op zaterdag 15 september. Vanaf die dag mag je beginnen met de lotenverkoop.

Verkoopboekje inleveren
Is je boekje vol of ben je klaar met verkopen? Lever het dan in bij Marian vóór 10 November 2018.
Verkoop 20 loten en ontvang van Marian een gratis entreekaart voor een dagje uit* en een 2e artikel gratis op masita.com!

Clinics van topsporters!
Tip
hun geld aan besteed wordt. Ons doel van de Grote Clubactie in 2018 is een grandioos jeugdkamp in Juni.

Met vriendelijke groet,

Marian Jonas