Nieuwe leden

De afgelopen maanden zijn er weer een aantal nieuwe leden bijgekomen.

Bij de D-jeugd hebben Ruben en Flynn zich ingeschreven. Bij de E-jeugd hebben Denise, Bowen en David zich ingeschreven.

Bij de Recreanten hebben Lisa, Christel, Charlien en Otte zich ingeschreven. Voor allen veel handbalplezier gewenst bij onze vereniging.

Nieuwe leden

We zijn het seizoen weer goed begonnen, in de maand augustus heeft Kiki zich ingeschreven voor de bij de D en Esther heeft zich ingeschreven bij het recreanten team. Voor allebei veel handbalplezier gewenst bij onze vereniging.

Nieuwe leden

In de maand Juni hebben we op de valreep nog een paar leden erbij mogen verwelkomen. Namelijk Malik en Didier ze zullen volgend seizoen de E komen versterken. Amy en Bradley zullen zich aansluiten bij de D en Tiffany sluit zich aan bij de C ook allen volgend seizoen. Jeekle en Emine hebben zich ingeschreven voor het dames recreanten team. Voor allemaal veel handbalplezier gewenst bij onze vereniging.

Nieuwe leden

In de maand Mei hebben we weer nieuwe jeugdleden mogen verwelkomen. Namelijk Lois, Chavon en Ela voor de E. Noah, hij zal volgend jaar in de C spelen.

Ook hebben we een paar nieuwe leden bij de Recreanten mogen verwelkomen. Namelijk Claudia, Aneta, Kim, Patty en Irma.

Veel handbalplezier bij onze vereniging.

Nieuwe leden

In de maand April hebben we een nieuw jeugdlid mogen verwelkomen. Namelijk Levi. Hij zal de D komen versterken. Ook hebben we twee nieuwe leden bij de Recreanten mogen verwelkomen. Namelijk Sabrina en Imanda. Veel plezier bij onze vereniging.

Recreanten

Na een leuk idee van verschillende ouders om een recreanten team te starten was het woensdag 3 april eindelijk zover.

De eerste recreantentraining was een feit. Met een stuk of 10/12 enthousiaste dames onder de leiding van Marian zijn nu de eerste twee trainingen geweest.

Nieuwe leden

In de maand Maart hebben we twee nieuwe leden mogen verwelkomen. Namelijk Jasmijn en Lieke. Ze zullen de D komen versterken. Veel plezier bij onze vereniging.

De grote Club actie

De eerste grote clubactie van onze vereniging was een groot succes. De jeugdleden hebben met elkaar veel loten verkocht. De totale opbrengst was 722 euro ! Uiteraard zijn we hier als vereniging erg blij mee. De opbrengst zal o.a. gebruikt worden voor activiteiten tijdens het jeugdkamp.

Recreanten team

Er is al een tijdje vraag naar en er wordt al over gesproken maar dan nu is het officieel. Vanaf het veldseizoen starten we ook bij SDS’18 met recreanten handbal. Heb je zin om wekelijks aan je conditie te werken, lekker met een bal te gooien, en af en toe op een avond een handbalwedstrijdje te spelen? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Vanaf april willen we gaan starten met de trainingen en de trainingen zijn op een vaste doordeweekse avond. Bij genoeg aanmeldingen starten we in september met de competitie. Aanmelden voor de recreantentrainingen kan bij Marian of Ruth of via handbalsds18@gmail.com

Scheidsrechters

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat SDS’18 nog steeds aan het groeien is. Daar zijn we als vereniging natuurlijk heel erg blij mee. Maar het betekent ook dat we hard op zoek zijn naar vrijwilligers. Wij zoeken vaders, moeders, die wedstrijden willen fluiten voor de vereniging. Bij het fluiten van wedstrijden van de E en D jeugd gaat het vooral om het begeleiden van het spel. Handbalervaring is niet nodig. Spelregelkennis wordt bijgebracht en we zijn momenteel met het NHV in overleg om de juiste begeleiding te krijgen voor het opleiden van spelbegeleiders.
Heb je interesse of wil je meer informatie, graag mailen naar handbalsds18@gmail.com .

Nieuwe Leden

Ook in de maand December hebben we weer een nieuw leden mogen verwelkomen.
Nathalie gaat de E jeugd versterken en Nissa gaat de D jeugd versterken. Heel veel plezier bij SDS'18.

HANDBALKAMP SDS’18

28 juni t/m 30 juni 2019

Ons eerste handbaljaar sluiten we af met een spetterend handbalkamp voor al onze leden op kampeerboerderij D’n Hazelaar in Eersel.
Om alvast een voorproefje te geven over hoe het er uit ziet kan je kijken op www.denhazelaar.nl
Tijdens het kamp hebben we een leuk programma samengesteld waaronder een sport, spel en survivalmiddag, een bonte avond en nog veel meer leuke dingen.
Wij hebben er zin in, jullie ook? Geef je dan snel op!

Nieuwe Leden

Ook in de maand November hebben we weer een nieuw lid mogen verwelkomen.

Kristina gaat de E jeugd versterken. Heel veel plezier bij SDS'18.

Zaterdag 1 December is het zover, dan spelen we het Sinterklaas dobbelspel met de D meiden.
Wat is de bedoeling: Iedereen koopt voor 7 Euro kleine Cadeautjes. De Cadeautjes doen we op 1 grote hoop en spelen we het dobbelspel in 3 rondes.
Hoe laat: 14.30 -17.30 uur
Waar: Huis van de coach 😊
Voor wat lekkers wordt gezorgd.

PIETENTRAINING

Dinsdag 27 November
Van 18.00 tot 19.00 uur
Gymzaal de Korne
Voor de E2 en alle jongere
Broertjes en zusjes van
De leden van SDS’18

In Oktober hebben we Jozenette onze nieuwe trainster/coach voor de E2 mogen verwelkomen.

We zijn blij dat ze deze taak op zich wilt nemen, we wensen haar een fijne tijd bij SDS'18.

Nieuwe Leden

Ook in de maand Oktober hebben we weer nieuwe leden mogen verwelkomen bij SDS'18

Madelief en Silas gaan onze E-jeugd versterken!

Welkom en we wensen jullie veel succes en vooral veel plezier binnen onze vereniging!!

UPDATE Grote Clubactie:
Bijna alle boekjes zijn weer terug en nu is het tijd om alles uit te werken.
Bedankt voor alle inzet en alle verkochte loten.
We houden jullie op de hoogte over de opbrengst.

Nieuw Team:

Waar we het begin van onze vereniging starten met clinics en uiteindelijk in Augustus met 2 teams de competitie inkonden zijn we door de groei van onze vereniging de zaalcompetitie gestart met 3 teams. Namelijk D1, E1 en E2.

Nieuwe Leden

In de maand September hebben we weer nieuwe leden mogen verwelkomen bij SDS'18.

Norah, Silver ,Rosalie en Joelle gaan onze E-jeugd versterken!

Zaalseizoen

De thuiswedstrijden zullen gespeeld worden in de sporthal van RKC Wion.